Hopp til innholdet
Ung mann betaler ei rekning medan han ser på laptopen sin.
Det skal vere enkelt å handtere lånet digitalt.
Forbrukslan

Bli kjend med lånetenestene

I mobil- og nettbanken kan du enkelt administrere og halde oversikt over ditt forbrukslån med nokre få tastetrykk.

Nettbank og mobilbank, desktop, nettbank desktop, mobil- og nettbank

Slik finn du lånetenestene

  • Logg deg inn i mobil- eller nettbanken
  • Vel Lån
  • Klikk på lånet du ønskjer å sjå på og voilà – dei viktigaste lånetenestene kjem opp. Fleire tilleggstenester finn du under Administrer lånet ditt.

Dette skjuler seg bak kvar av lånetenestene

Hovudoversikta over lånet ditt finn du når du klikkar på lånet du har. Då kan du sjekke kva månadsbeløp du betalar, når neste faktura forfell, og få enkel tilgang til di nedbetalingsplan. I tillegg kan du sjekke fakturaarkivet eller endre forfallsdato om du treng det.

Sist men ikkje minst, får du oversikt over alle lånedetaljar som oppsummerer di låneavtale. Her finn du blant anna kor mykje du har nedbetalt, kva restbeløpet på lånet er, nedbetalingstida, lånetypen og kontonummeret tilhøyrande lånet.

Sjekk oversikta så har du god kontroll på lånet.

Nedbetalingsplanen gir deg ein komplett oversikt over månadlege avdrag, renter, gebyr og restlån for heile låneperioden.
Her kan du enkelt endre forfallsdato på lånet ditt om du treng det.

Ver merksam på at ny forfallsdato kan bli satt fram i tid og då blir det fleire rentedagar før neste avdrag. Ny forfallsdato blir gjeldande frå neste faktura. Dersom det er ei faktura undervegs, blir endringa gjeldande frå neste månad. Du kan sjekke dette i nedbetalingsplanen etter at endringa er utført.
Her finn du kopi av alle fakturaer som du har mottatt på lånet ditt.
Her finn du transaksjonsoversikta som viser dine innbetalingar på lånet. I tillegg får du tilgang til fleire tilleggstenester som til dømes å søkje om avdragsfridom eller å endre nedbetalingstida. Du kan også gjere ekstra innbetaling på lånet eller søkje om eit nytt lån.

Ting kan skje i løpet av lånets løpetid, og det har vi forståing for. Her kan du enkelt leggje inn eit endringsønske på lånet ditt. Du kan velje mellom å søkje om avdragsfridom eller søkje om å forlenge nedbetalingstida.

Du må oppgi antal månader endringa skal gjelde for og årsak til endringa. Dette er ein enkel søknad, og det kan hende at vi må foreta ei ny kredittvurdering før vi kan gi deg ei tilbakemelding. Svar på søknaden får du på e-post eller telefon når denne er ferdigbehandla.

Her kan du enkelt søkje om eit nytt lån dersom du treng det.
Her kan du enkelt teikne eller avslutte ei betalingsforsikring tilknytt lånet ditt. Ei betalingsforsikring sørgjer for at lånet blir betent eller nedbetalt ved for eksempel permittering, samlivsbrot, sjukdom og dødsfall. Dette er ein god tilleggstryggleik for både deg og dine nærmaste.
Her kan du enkelt gjere ei ekstra innbetaling på lånet ved å betale rett inn på di lånekonto. Tenesta viser deg kontonummeret på lånekontoen slik at du kan betale inn til denne på vanleg måte i nettbanken din.

Du treng ikkje KID-nummer for å betale til lånekontoen.