Aldri gje ut BankID-opplysningane dine
Svindlarar kan vere svært utspekulerte og overtydande. Det viktigaste rådet er å aldri gje bort BankID-opplysningane dine, uansett kven som ringer eller sender e-post. Dette inkluderer også koden du bruker for å logge inn.Spør kven som ringer og kor dei ringer frå
Politiet tilrår å spørje kva personen heiter og kor dei ringer frå. Dersom dei påstår å vere frå banken, kan du ringe direkte til oss for å stadfeste at personen er den dei utgir seg for å vere. Viss du er usikker på om det er svindel eller ikkje, så ikkje ta sjansen. Det er betre å vere på den trygge sida.Diskuter med ein påliteleg person før du bestemmer deg
Ein bør ikkje føle seg tvungen til å ta avgjerder over telefonen og bør diskutere situasjonen med ein påliteleg person før dei bestemmer seg. Dette kan vere ein ven, eit familiemedlem eller ein banktilsett som du stolar på.Konsekvensane av å dele BankID-opplysningar
Konsekvensane av å dele BankID-opplysningar kan vere at svindlarar får tilgang til bankkontoen din, tek ut pengar eller tek opp lån og andre kredittar i ditt namn. Det er derfor viktig å vere forsiktig og ikkje dele informasjon med nokon du ikkje stolar på.Ikke føl deg dum
Viss du har blitt svindla, ikkje føl deg dum. Svindlarar er ekspertar på å manipulere og lure folk. Kontakt oss i banken snarast mogleg slik at vi kan hjelpe deg med å sikre kontoen din og redusere tapet ditt.
Husk at det er betre å vere forsiktig enn å bli svindla. Ta deg tid til å tenkje gjennom situasjonen og ikkje la deg presse til å ta avgjerder over telefonen. Snakk med pålitelege personar og følg råda over, slik at du kan unngå å bli offer for telefonsvindel.